Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 września 2013

Dlaczego ten blog będzie interesujący?

Coraz częściej napotykamy w Internecie na masę przeciętnych, sztucznych tekstów. Pozorna anonimowość spowodowała, że każdy użytkownik udaje, że zna się na wszystkim. Dlatego na moim blogu teksty będą pełne pasji i szczerości. Na początku postaram się przedstawić tematy, które odwiedzą czytelnicy tej strony.
Pierwszą rzeczą, która dostanie wiele miejsca na tych łamach będą gry komputerowe. Zrobię wszystko by opowiadać o tej wspaniałej branży w jak najciekawszy sposób. Pojawią się tu rozmaite recenzje, zapowiedzi, teksty publicystyczne itd. Często moje stanowisko będzie inne od tego powszechnego, jednak moja niezależna opinia będzie wielką zaletą  Kolejną rzeczą, którą będę tu opisywał to historia. Postaram się opisywać przeszłość w sposób ciekawy, a nie czysto naukowy. Myślę, że można spodziewać się opowiadań, anegdotek, mojego spojrzenia na niektóre wydarzenia itd. W związku z tą tematyką pojawią się też teksty o militariach, polityce i sytuacji geopolitycznej na świecie. Odwiedzimy też czasy współczesne, także pod kątem tych zagadnień. Kolejną moją pasją jest piłka nożna, szczególnie włoska liga. Dlatego też pojawią się tutaj profesjonalne teksty o Serie A, a przede wszystkim o mojej ulubionej drużynie: AC Milan. Chętnie opiszę także najnowsze technologie militarne, jak i te codziennego użytku. Czasami mogę pobawić się w futurologa. Możliwe, że spróbuję też przybliżyć niektóre zapisy prawne, istotne dla każdego z nas. Jednak tematy przeze mnie wymienione to tylko główne propozycje. Najpewniej zobaczymy też wpisy dotyczące świata filmów, książek, muzyki itd. Oczywiście wszystko przedstawię w formie możliwie najciekawszej. Bardzo możliwe, że tematy te będą się łączyć w sposób sensowny i interesujący.
Teksty będą się pojawiać tylko, gdy będę miał coś interesującego dla was. Na koniec serdecznie pozdrawiam osoby, które odwiedziły mojego bloga już teraz. Obiecuję, że będzie warto sobie ten adres zapamiętać.

Radosław "rssygula" Syguła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz