Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 10 kwietnia 2016

Powrót! :) Czemu tak długo nie pisałem? I dlaczego wracam?


Tak to już w życiu bywa, iż niejednokrotnie człowiek podejmuje się nowych wyzwań. Oczywiście było podobnie i ze mną, gdyż przez lekko ponad rok nie pojawił się tutaj żaden nowy post. W tym czasie jednak starałem się nie próżnować, a pracować nad pewnym projektem o którym również będę tutaj sporo opowiadał.
W zeszłym roku (w okolicach kwietnia) odrodził się mój wymarzony concept stworzenia serialu- dramatu wojennego. Wiedziałem, że porywam się z motyką na słońce, gdyż nie miałem wielkiego pojęcia o tworzeniu tego typu rzeczy, lecz pasja i serce sprawiły, że udało mi się podziałać w tym temacie. 
Będę o tym opowiadał wiele, bo udało mi się stworzyć zespół ambitnych osób, a który chciałby podzielić się ze światem swoją pasją i zamiłowaniem. Udało nam się stworzyć 2 odcinki, a które przeanalizuje tutaj w najbliższym czasie. Rzecz jasna będzie ich więcej, ale o tym wkrótce. Poopowiadam też co nieco o tym jak wygląda proces pisania scenariusza, reżyserii, czy wreszcie bawienia się w aktora. Ale wszystko w swoim czasie. :)
Tytuł serialu to "Memento Mori" i tutaj macie link do fanpage'a: facebook.com/MMisback
Zapraszam do zajrzenia i śledzenia! :) Wkrótce poopowiadam wam szczerze o projekcie.
I to był główny powód mojej długiej nieobecności tutaj - praca nad filmem. Doszedłem jednak do wniosku, że od teraz jednak chcę łączyć swoje zainteresowania, bo układają się w tworzenie szeroko pojęte. Narracja to moja pasja i tak niech pozostanie na wieki wieków. Tak więc pisanie bloga jest równie ważne! :) A tutaj poza filmem będą gościć rzecz jasna i inne tematy. :) Na pewno będzie sporo o grach, ale postaram się publikować rzeczy z bardziej naukowego punktu widzenia. Recenzji w Internecie macie całe mnóstwo, a dobrej publicystyki, czy podejścia naukowego-etycznego do niektórych kwestii już mniej. To tak żeby "niegrający" też mieli co poczytać. :)  Mam zresztą w zanadrzu jeden tekst, z którego jestem szczególnie dumny, a który będzie warto poznać. Profesjonalny reportaż z researchem. :)  Cyklicznie będę też pisał posty o historii. Postaram się jednak, aby również były niekonwencjonalne, a więc opowiadały o pewnych prawach rządzących mechanizmami epok. Poza tym pozwolę sobie publikować także posty moralno-filozoficzne, bo ostatnio strasznie mnie to "kręci". Tworzenie dobrego filmu wojennego wymaga ode mnie poznania tej dziedziny wiedzy.
Co ile będę publikować posty? Na razie mówię ogólnikowo, że jak najczęściej. Ale postaram się, aby wkrótce wszystko było zaplanowane jak w zegarku.
Pozdrawiam serdecznie
Radosław "rssygula" Syguła

PS U góry macie logo filmu stworzone przez mojego brata. :) Mam nadzieję, że wam się podoba! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz